RAGE gadget a mutantí respawn

Gadget boj, i to bude RAGE, např.pro zbraň věžička, viz Turret v naší sekci zbraní, bude nutné předem nashromáždit příslušné komponenty z nichž některé budou velmi vzácné. Komponenty je však možné kromě nalezení i zakoupit, nebo získat splněním mise či prohledáním mrtvoly. Bude fungovat jako statická obranná jednotka, podobný princip byl k vidění např.ve hře Half life.

V pokročilejších fázích hry půjde „vytunit“ i pokročilejší věžička, která již nepřítele odstřeluje plně automaticky, např.si sama vyhledá nejbližší cíl..

Rovněž potěší do detailu vyladěný mutantí respawn, nebude se tedy stávat, že si pročistíte sektor v lokaci, např.cestou z osady, a poté, když se ještě rozhodnete vrátit zpět, nebudou se zde nepřátelé logicky vyskytovat, nebo ne v původním počtu, samozřejmě vše dle jednotlivé situace, případně doby návratu.Velmi potěšující zpráva..

Podle Tima Willitse, kreativního ředitele id Software, vás také nebude hra nutit k tomu, že některé zbraně již časem na něco nebudou stačit a vy je tak nebudete moci používat, jenom proto, aby bylo místo pro další – „na rozdíl od mnoha first-person stříleček, zde jakmile jednou získáte zbraň, vydrží vám klidně do konce hry“, dodává..

 

Můžete zanechat svůj komentář, nebo život nebo nic.

Zanechej zde stopu:

JSME RAGE