15 hodin hraní a Big Bossové zpět!

Americký server FPSguru přinesl zajímavý rozhovor o RAGE, na otázky odpovídal kreativní ředitel vývoje Tim Willits a na rage-game.cz jsme vybrali přehled toho nejzajímavějšího..

Proč právě název RAGE?

Tim: Krátký, výstižně úderný název, jako přesně dělaný v duchu id Software.A také  bylo opravdovým štěstím, že byla volná doména 🙂 Přijít v dnešní době s opravdu dobrým jménem není jednoduché, takže tento skvělý název o čtyřech písmenech, který k nám perfektně sedí, musel být náš.

Jsem opravdu zvědav, co udělá RAGE, aby vynikl z tak obrovského množství FPS her, které je již dnes na trhu?

Tim: Skutečnost, že se nejedná o nějakou čtyř hodinovou střílečku je velmi důležitá.Zejména pak pro ty, kteří mají raději delší hry a nebo jsou hráči MMO.Chceme vyzvednout, že RAGE bude zcela vyjímečný FPS zážitek.Hra nabízí hodně, ať už je to prostředí, skvělé Al, chladné zbraně, technické předměty, závodění.Je to velká hra.

Připomínám, že jde pouze o váš pocit, že v RAGE zaujmete hráče něčím, o čem si myslíte..

Tim: Pro mě je to „to co je za rohem“ a když u toho lidé sedí a hrajou, vidíme, že je to pro ně velmi poutavé.Hodně lidí se také obává, že to bude příliš složité, protože hra obsahuje velký počet různých prvků.Lidé o tom hodně diskutují, takže chci, aby věděli, že je hra po této stránce velmi dobře zpracovaná.V podstatě první dvě hodiny hry budete ve vleku děje, který vám přirozeně ukáže, jak co funguje.Vše bude docela přímočaré, žádný strach..

Jaká bude celková hrací doba RAGE?

Tim: Většina lidí v práci dokončila hru v čase kolem 15 hodin.Pokud jste ale pomalejší typ, bude vám to trvat kolem dvaceti hodin hraní..Hru lze také přeskočením různých vedlejších úkolů dohrát rychleji.Průměrný herní čas kolem 15 hodin by ale měl odpovídat.

Bude v RAGE hodně velkých soubojů s Bossy?

Tim: Máme několik velkých soubojů s bossy, ale pomalu se snažíme od tohoto konceptu ustupovat.

Mohl by jste alespoň něco říct o bossích?

Tim: Ok, takže.V každé misi/mapě bude, nenapadá mě vhodnější výraz, vždy nějaký šéf boje.Například to bude Gigamutant 🙂

Řekněte nám něco o příběhu RAGE z vašeho pohledu

Tim: Spousta her vám přinese příběh hned na začátku a vy si pak vlastně jen prostřílíte cestu přes něj.My jsme se ale opravdu snažili, aby jsme dokázali celý tento příběh přenést na vás.V různých vedlejších misích přinesou postavy opravdu zajímavé příběhy, více, než si lidé uvědomují.Proto chci, aby lidé také více mluvili s postavami, protože to dotváří atmosféru a samotnou zajímavost děje.Třeba příběh Plán Archy, kde se dozvíte, jak se zakladatelé tohoto programu snažili vytvořit systém na obnovu lidstva a jak vše zapadá do RAGE světa.

Povězte nám něco o herním světě

Tim: Hodně jsme se snažili, aby byl svět co nejvíce rozmanitý.Například Mutant Bash TV, je to sice jen taková sidestory, poměrně malá, dobře, ale přes to má takovou šťávu, že jsme vlastně všechny iOS aplikace vytvořili právě jenom kolem této jedné mise.Stejné je to se závoděním, je plno nápadů, o které jsme ho mohli obohatit, ale je toho tolik, že se možná na příště budeme věnovat čistě závodní hře 🙂 Nemáme sice v tuto chvíli žádné plány, ale umíme si představit, jaké by to bylo, mít takovou hru..

Jak velký by jste řekl, že je svět RAGE?

Je hodně velký na to, aby byl přesvědčivý, ale ne dost velký na to, aby se v něm hráči cítili ztracení, nebo zmatení.

Jaká otázka se vám zdá nejzajímavější na to, aby měla padnout při rozhovoru?

Tim: No, vždy tu kolem RAGE panuje nějaká mylná představa a tak jsem rád, když se lidé přímo ptají, jaká otázka by měla v rozhovoru zaznít 🙂

Skvělé!Tak nám teda řekni, co by jste našim čtenářům rádi dali vědět

Tim: Je tu taková jedna věc, že RAGE vyvíjíme pro fanoušky na všech platformách a lidé sem-tam diskutují, na které platformě bude hra nejlepší.My odpovídáme: všechny platformy budou ty nejlepší, protože jsme RAGE vyvýjeli pro každou platformu a ne jen tak, aby byl z jedné platformy portován na ty ostatní..Pracovali jsme opravdu tvrdě na tom, aby jsme se ujistili, že zážitek bude srovnatelný na všech herních platformách.Technologie, zbraně, auta atd.Vše.Naprosto stejné, ať už si hru zakoupíte pro PC, Xbox 360 a nebo Playstation 3.Vyberte si platformu, na které budete chtít hrát a nebojte se.S Microsoftem i SONY je opravdu skvělá spolupráce.

RAGE není nijak portováno.To je základní kámen této technologie. Není to žádný port.Vloženy jsou akorát stejné mapy a ty jsou všude na stejném místě, mohu tak říci, že všude vypadají stejně skvěle.

Můžete zanechat svůj komentář, nebo život nebo nic.

Zanechej zde stopu:

JSME RAGE